TR Yama

Modları

The Punisher War Zone BETA | Oyunun neredeyse tamamı değiştirilmiş…
Battle Tactics v2.0 | Yeni oyun modları
Cinema 2.0
The Professional | Yeni menü ve HUD, kaplamalar gözden geçirilmiş, koşarak ateş etme kaldırılmış, yeni “Bullet Time” özelliği, yeni silahlar
Boiling
Payne Effects 3 v1.4 | Oyuna gerçekçi bir hava katılmış, birçok yeni özellik
Victoriously Enhanced Max Payne 2 v1.1 | Yeni silahlar ve büyü yapma eklenmiş
Mona The Assassin | Mona olarak oynuyoruz ve bölümler farklı
Pain to the Max | Yeni müzikler, sesler ve kaplamalar
Kung Fu Evolution Demo | Gerçekçi dövüş animasyonları, kan efekti biraz fazla abartılmış; bazen kandan ekran görünmüyor
Cool Weapon Sounds 1.1 | Silah seslerini değiştiriyor
Old Enter The Matrix Beta | İsimden belli zaten…
FPS Mod | Oyunu birinci kişi görünümünden yani Max’i içinden oynarsınız.
Max Payne Chronicles | Max Payne 1 ve 2 nin birleşimi gibi. Yeni silahlar, sesler, müzikler…
EQ Gunkatas v3.0 | Yeni animasyonlar

Yorumlar
  1. Beko diyor ki:

    sağolasın çoğunu indirdim🙂

  2. emirhan diyor ki:

    ben en çok professonal beğendim

  3. da diyor ki:

    rar şifresini şimdi öğrenebilirmiyim

  4. batuhan diyor ki:

    tr yamanın rar şifresi ne

  5. enes diyor ki:

    beyler ben bu mod ları ındrdgmde bı cok dosya gelio onları nere atcam blen var mı ?

  6. cem diyor ki:

    ya beyler nereye atıcaz bunları ?

  7. ediz diyor ki:

    dosya konumunu açın modu oraya atın oyunu açın playa tıklamadan önce aşşada bişi var tr-beta yazar tabi bende öyle sizde öyle olmayabilir. ona tıklayın attınız mod yazar seçin. aslında daha fazla mod yükleseydin daha iyi olurdu gibi. .s Emeğine
    Sağlık

  8. muhammed diyor ki:

    siz zengin çocukları benim ne halde olduğumu biliyormusunuz. Benim ne halde olduğumu biliyormusunuz ben çok fakir bir ailenin çocuğuyum okulumda derslerim iyi.. Evde ne bilgisayarımız ne elektiriğimiz ne deyorganımız var şimdi diyorsunuz ki simdi bu nasıl internete girdi evet girdim o da şöyle ben bir yerde işçiyim ve daha 11 yaşındayım ben internet cafede de değil patronumun koltuğunda sadece 1 saatlik oturabildim ve bu 1 saatte patronumun bilgisayarındaki tüm oyunların hilelerini buldum size hakret etmiyorum bana acıyıda demiyorum kendinize acıyın

  9. cancan diyor ki:

    çok güzeler hepsi admin elerine saglık beyler emege saygı

Bir Cevap Yazın

