Warband-Modellemeci ve Kodlamacı Aranıyor!!!

Posted: Ocak 28, 2012 by Pençe in Tüm Yazılar
Etiketler:, , , , ,

Arkadaşlar M&B Warband da kendi modumu yapıyorum, ses ve müzikleri değiştirdim gayet güzel oldu. Oynanıştan bazı özellikler de farklılaştırdım ve bir sürü yeni birlik (troop) ekledim. Çok güzel oldu ama yeni itemler gerekiyor. Bunları yapabilecek kişiler aranıyor. Hatta benim düşüncem şu mesela savaş esnasın da f1 f3 yapınca hücum emri veriliyor. Bu emir verildiğinde ses çıkmasını istiyorum.(Çoğu kişi istiyor) Bununla uğraşıyorum ama tek kişi ile olmuyor. Mod takımı kurmak istiyorum dolayısıyla; siz de modelleme, kaplama veya kodlama konusunda iyi olduğunuzu düşünüyorsanız  veya bu tür şeyler ile uğraşmak istiyorsanız aşağıya yorum yazabilirsiniz.

Teşekkürler

Yorumlar
  1. gökhan diyor ki:

    Nasıl yağıldıgını anlatabilirsen sana cok fazla yardımcı olabilirim ! sadece anlatman yeter 1 kere böle işlerden az cok anlarım

  2. bilgin diyor ki:

    bana da anlatırsanız yardım ederim

  3. bilal diyor ki:

    modelleme ve kodlama biliyorum o dediğin ses olayı olmaz

Bir Cevap Yazın

