Şuana kadar çıkmış bu oyun için fazla bir mod yok. Aşağıda, çıkmış olan tüm modları görebilirsiniz.

Singleplayer

War Getting Worse -> Yeni birlikler

GESIA Mod Pack -> Bazı modların karışımı

Gaunt’s gameplay mod -> Bazı yeni özellikler (Çok fazla bir değişiklik yok)

Pre-Battle Orders & Deployment -> Yeni birlik düzenleri, emirleri

Neo native -> Yeni harita, yeni kaplamalar, daha fazla köprü ve ırmaklar…

Sound and Smoke -> Yeni duman efektleri, yeni sesler

Battlesizer 1.6 -> Savaş büyüklüğü ayarı

Companion modifier

Kengeki Gaiden -> Japon modu, samuraylar falan…

Enhancement Mod -> Oyuna bir sürü yeni özellik ekliyor PATCH

Multiplayer

Kengeki Gaiden

Halo AS -> Halo oyununu bilmeyen yoktur. Varsa bu videoyu izleyebilirsiniz

Era of Supremacy -> Napolyon zamanı

WFaS Battalion -> Oyuna 3 yeni ırk ve top ekliyor

Demon Mod -> Yeni ırklar iskeletler…

Yorumlar
  1. davut diyor ki:

    yav admin ve arkadaşları öncelikle hepinize çok teşekkürler.diyorumki şu single playere de top ekleseniz neolur ya.çok rica ediyoruz.şimdiden teşekkürler

    • Pençe diyor ki:

      Kardeşim ben mod yapımı hakkında çok fazla bir bilgiye sahip değilim yani kodlamadan felan anlamam hadi top modelini yaptım diyelim, yaptıktan sonra onu oyuna atması ve animasyonlarını oluşturma var, işte bunlar kod istiyor bende koddan fazla anlamıyorum ne yazikki.

      • mustafa diyor ki:

        eğer Modelleme yapmayı biliyorsan.Önce modellersin sonra mod forumlarında Sana yardım edicek bir sürü insan var.birkaç kişile ortak da çalışabilirsiniz.

      • Pençe diyor ki:

        Orası öyle ama boş zaman gerekli model işi için.

  2. davut diyor ki:

    pençe bir sorum olacak mb f&s yüklü bende oyun bir türlü açılmıyor oyunun menüsü geliyor oyna diyorum açılmıyor oyun buna bir çareniz varmı varsa cevabınızı bekliyorum teşekkürler

  3. davut diyor ki:

    ya pençe kardeş konuyla alakası yok ama bi sorun var ben cod black ops 2 kurdum sonra böyle bi hata çıkıyor exception processing message bunun ne deni ne olabilir çözerseniz çok teşekkürler

    • Pençe diyor ki:

      başlat/çalıştır/regedit

      açılan panelde sol tarafta :

      Haaa_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control/windows

      açılan ortadaki menüde Errormode satırına çift tıklıyoruz ve sıfır olan değer verisini 2 yapıyoruz

      ALINTI. Eğer bu sorunu çözmezse oyun sistem gereksinimlerine uyuyor mu onu kontrol et.

  4. fatih diyor ki:

    siteyi beğendim herşey ayrıntılı imla kurallarına dikkat edilmiş acaba daha fazla mod yokmu bu oyuna (oyunum orjinal)

  5. Serkan MB diyor ki:

    Ben fifa pes, call of duty, arma gibi oyunların yamalarını programlarını vb herşeyini yaparım fakat mount and blade çok karışık yapıyorum fakat birçok şey gerektiriyor. osmanlı mod aradım fakat bulamadım bulan varmı ??

  6. Oğuz diyor ki:

    Osmanlı modu var ben indirdim oynadım..

Bir Cevap Yazın

