Virtual Dj Studio

Posted: Ocak 6, 2012 by arslanbedirhan in Programlar, Tüm Yazılar
Etiketler:, , , ,


Merhaba arkadaşlar.Tanıttığımız program yani “Virtual Dj Studio” bir müzik düzenleme programı olup her insanın rahatlıkla kullanabileceği bir programdır.Programı ilk yüklediğimde hiç beğenmemiştim sadece şarkı çalarken dönen plakları ileri geri itip ses çıkardığını düşünüp basit bir program zannetmiştim.Ama programı kullandıkça çok özellikli ve eğlenceli bir programolduğunu anladım.Arkadaşlarıma, çevreme tavsiye ettim.Hem bu programda sadece düzenleme yapmıyorsunuz, kendi sesinizi ekleyip şarkılara ayrı bit hava katabiliyorsunuz.Çevreme ettiğim gibi siz değerli üyelerimizede tavsiye eder iyi vakitler geçirmenizi dilerim…

Yorumlar
  1. samet diyor ki:

    çok güzel bende kullanıyorum Allah razı olsun

Bir Cevap Yazın

